4 augustus 2007

Nieuwe ideeën.


Ik kan mezelf niet helpen. Elke keer als er iets kapot gaat, gooi ik het niet weg, nee... Ik ontwerp iets nieuws. Zo keek ik het hele voorjaar al tegen een kapotte en vieze parasol aan. Weggooien is zonde, al was hij maar 4 euro. Dus stof gekocht en voilá...I can't help myself. Each time something breaks down, I don't throw it away, no I have to rescue it with a new design. All spring I was contemplating an idea for my sumbrella. It was moldy and torn. So I bought some fabric, and look at it now....

5 opmerkingen:

Tijm zei

Mooi en knap gedaan!! Lijkt me een heel werk.

Angelique den Brok zei

Leuk geworden zeg! Handig he, als je handig bent.

Anoniem zei

Nou ja hij is dan ook wel erg leuk geworden, maar eh hoe duur was de stof??

Anoniem zei

Weggooien is zonde, gun je spullen een tweede ronde!

Anoniem zei

Mooi geworden hoor. Het is inderdaad zonde als je het weg zou gooien als je zo handig bent met naald en draad!