29 augustus 2009

Mini Waves

Soms heb je geluk. Dan vind iemand je werk zo mooi, dat 1 niet genoeg is.

Dus mocht ik Black Breeze nog een keer in een kleinere versie breien. Dat heb ik gedaan, en het patroon een beetje aangepast.
Nu zit er tussen de 'waves' een rij fagotting. Geen idee hoe het in het NL heet, maar mooi is het wel: Sometimes you get lucky. You find someone who admires your work and wants more than 1.

So I had to knit another Black Breeze but now in a smaller size. I did, and adapted the pattern a bit. Now there is, between the waves, a bit of fagotting. No idea what that translates to into dutch, but hé.. it's pretty:

Pattern: Mini waves
Design: MoniqueB.
Needle: 3,0 mm
Yarn: Tencel
Colour: Black
Weight: 41 gr / 320 m

10 opmerkingen:

Lida zei

Prachtig geen groot werkstuk, maar zo teer en fijn. In het zwart is zo mooi en steekt mooi af op je model;-)

lheurebleue zei

heel goed te begrijpen dat men dit heeeeeel mooi vond!

Jolanda zei

Oh, wat mooi (waar blijft mijn suikeroom nou)

Herma zei

Wat weer ongelovelijk mooi!!
En jou enthosiasme voor dit kantbreien straalt er af.

Jeannette zei

Een teer 'tencel' pronkstukje....

Mariella zei

Oh, mooi! Doet me een beetje denken aan de sjaal die ik heb gebreid voor mijn oma, die had ook van die streken ertussen, mooi hoor. En lekker breien, een iets kleiner iets :-)...

hannah zei

Dit is dan ook wel een prachtig patroon. Schitterend hoor!

annita zei

Super, ik span dat hier meer belangstelling voor is.

Linda zei

Je bent een kunstenaar Monique, echt waar. Ik ga je aangeven voor de openingsexpositie van het nieuwe Fries Museum.

fleegle zei

It's gorgeous!