9 maart 2009

Eindelijk klaar.

In november '08 had ik een post met gezegdes: Something old, something blue, something borrowed, something new.
We zijn een mooi tijdje verder, maar ik heb nog maar 2 van de 4 projecten af.
"Something old" is nu eindelijk af. Hij was erg lang op 95%, omdat ik niet wist wat voor mouwen ik er in wilde. Ik ga hem aan mijn schoonzus geven. Ze is gehandicapt, en omdat deze spencer geen zomen heeft, is hij erg flexibel en makkelijk aan te trekken. Ze is zaterdag jarig, dan krijgt ze hem. Hopelijk vind ze hem mooi.Patroon: Frost Vest
Ontwerp: Kantwerk.nl
Garen
: Drops Alpaca 7139 x 5+ (grijsgroen)
Naald: 3 mm rond (grafted schoudernaden)
Started: nov 2008
Finished: march 2009

En ken je deze nog? Patroon: Honeybee Stole
Design: Anne Hanson
Garen: Malabrigo Sunset (2)
Naald: 3,5 mm
Ik had hem origineel gebreid voor Sean's juf, maar daar heb ik wat anders voor gebreid. Het lijkt me nu een uitstekend kadoo voor mijn schoonmoeder. Geel is wel haar kleur.

In this blog I've used a proverb to add to the pictures: Something old, something new, something borrowed, something blue...
The old project (because the yarn has been lying around for more then a year) is now done and ready for my SIL. She's fysically challenged and the no-seams will be good for stretch to put it on.
The Honeybee will be for her mother, my MIL. Hope they both like my work.

9 opmerkingen:

yarnlot zei

Ach wat is de Honeybee Stole toch bijzonder mooi...

Anoniem zei

Ik houd voortaan bij jouw blog de ruitenwisser bij de hand, ik kwijl helemaal bij het zien wat zo'n mooie sjaal.

lheurebleue zei

jouw dierbaren treffen het wel met jou: wat een prachtige cadeaus! wat is dat ijsblauw van de spencer een tere kleur! en het flinke geel geeft de kanten sjaal extra 'body'.

Anoniem zei

Wat een prachtig fjn breiwerk maak jij toch.

DutchAstrid zei

Wie wil er nu niet zo'n mooie truu krijgen! ;o)

Anoniem zei

Wat een prachtige cadeau's heb je weg te geven. De ontvangsters mogen wel van geluk spreken!!

Anoniem zei

Wat mooi! Prachtig!

Angelique den Brok zei

Wat een prachtige cadeau's! Wordt het niet weer tijd voor Something for Monique?

Anoniem zei

Je maakt de mensen weer blij met je cadeaus en misschien levert het ook nog wel opdrachten op.