16 juni 2009

Abandon Ship...

Ja.
Verlaat het schip, nu het nog kan...
Ik heb een project in de steek gelaten. Letterlijk. Ik had er effe geen zin meer in. Bovendien vond ik het wel groot genoeg. Eigenlijk jammer want ik was er super enthousiast aan begonnen.
Het was een grote zoektocht naar de goede kralen en nu hij klaar is, zijn ze perfect. Yes! Abandon ship. While you still can!
I've abandoned the sinking ship. And that's a pity, because I really wanted to knit this when I started. Searching for the right beads, and in the end they're perfect...
Zoals iedereen kan zien heb ik een 'liefde' voor stoelen. We hebben er best veel verschillende.
Helaas niet als bij de foto's op Knitty het bijpassende strand, deze strandstoel is het beste wat ik heb... As all of you have seen these last months, I have a thing for chairs. We've got quite a lot.
The pictures on Knitty for this shawl have a beautiful beach, I could only muster up this chair...

Pattern: Shipwreck
Design: Bethany Kok
Available: Knitty.com Spring '09
Yarn: Cotton laceweight
Needlesize: 3,5 / 4,5 / 5,5 / 6 mm
Beads: no 6 (4 mm glass) ~ 700 pc/st
Started: 13th March 09
Finished: 15th June 09
Skipped: row 131-157
Total weight: 157 gr.

9 opmerkingen:

Ammerins zei

Hoe groot is't ie nou dan? Toch erg leuk geworden!!!!

yarnlot zei

Nou, nu even het water terug in en dan naar het droogdok om te blokken?
De rand lijkt op een heel fijn visnet, mooi!

lheurebleue zei

mooi, mooi, mooi!
ja, ik zie het voor mij - op zo'n heerlijke stoel zitten handwerken op het terras van je strandvilla uitkijkend over het verlaten strand en luisterend naar het aanrollen & wegtrekken van de golven ...

Jeannette zei

Hij is móói...., en ook je strandstoel past er méér dan voldoende bij:...samen een plaatje!!

DutchAstrid zei

Simply gorgeous!
Die kralen zijn echt net druppels zeewater in het net geworden.

hannah zei

Ik vind hem ook prachtig hoor. Hoe groot moest het eigenlijk worden dan? De kralen maken het geheel helemaal af. Petje af hoor!

Jolanda zei

Zit nog eens jouw foto te bekijken maar wat een prachtige opbergplaats voor een mok!

annita zei

Wat super de luxe prachtig!!

MariecusBruyn zei

grinnik.
dat is het leuke aan zulke projecten: je kan afzetten als je zin op is :)
Maar hij is wel prachtig geworden! Ik ruik het strand al...