26 september 2007

klaar!

Of niet...

Meer tijd heb ik niet meer om er aan te werken. Vandaag gaat hij op de post. Blocken kan ik niet, nog nooit gedaan. Ik heb hem enigszins op gespannen. Ik hoop dat Yvon tevreden is, want ze gaat hem showen op de Handwerkbeurs in Den Bosch. Ik vond het hartstikke leuk om te doen, ik heb in 12 dagen flink gebreid, al zeg ik het zelf. De kinderen zagen me elke dag maar breien en uithalen, en waren vanmorgen erg verbaast dat DIT het resultaat was. Op de pen lijkt het een kluitje rode wol, maar als je het opspant zie je het beter. Ik wil graag beginnen aan de Forest path Stole en laat nou net voor de andere blogclub de opdracht voor oktober een sjaal zijn.....
Finished.... or not. I could keep on knitting, but times up! Tomorrow Yvon will go to the Craftshow and show it. I've got no experience with blocking, this is the best I can do. My kids saw me knitting and frogging it night and day, and couldn't believe what they saw this morning when they woke up. It always looked like a little clump of red wool on my needles. So, now that's over and done with... The next challenge is the Forest Path stole. On the other blogclub the assignment for October is a stole. So 2 birds with one stone.....

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind het prachtig!

odette zei

Mooi geworden, kan me haast niet voorstellen dat Yvon niet tevreden zou zijn.

Unknown zei

Echt prachtig! En wat heb je dat in een noodtempo gebreid......!(het moet wel leuk bliven hoor, dat breien). Maar nogmaals: oh wat is ie mooi!

Anoniem zei

Jemig, wat ben jij toch een veelzijdig typje, erg mooi wat je nu weer hebt gemaakt en dan ook nog onder tijdsdruk.

knitaly zei

What a surprise! Please take some other photos in daylight, try this masterpiece on for us, so that we can dream!

Anoniem zei

Mooi!!!!