17 februari 2011

Big Final: The One.

Geverfd.
Opgespannen.
Klaar.
En... voor MIJ..

Dyed.
Blocked.
Done.
And... for ME...


Click on the pic for a bigger version.




Thanks to my friend, she gave me some fine Landscape Dye for me to colour up my shawl.

Dankzij hulp van haar, kon ik de shawl in mijn favoriete kleur verven; donkergroen. Thanks.

Mijn kenmerk in veel shawls: het hartje patroon in het midden.
Close up of the centerpattern; my hallmark heart pattern.

Pattern: Shetland Lace Shawl from 'A Gathering of Lace'
Added patterns from: Susan Glinert 'The Queen Susan Shawl'
Added patterns & Design & shaping: Monique Boonstra

Yarn: 2400 y / 2195 m Merino Silk 2/29 NM by Black Sheep DyeWorks (Etsy.com) Slate
Needle: 2,5 mm
Size: 58" x 64" / 142 x 162 cm (square)

Started: 24 Aug '10
Finished: 15 Febr '11
Weight: 151 gr / 5,3 ounces

Hierbij wil ik ook iedereen bedanken die me heeft bijgestaan in de afgelopen tijd. Het heeft geholpen.
Hereby I'd like to thank everyone who has supported me the past half year. It helped a lot.



19 opmerkingen:

Edith zei

Wauw, hij is prachtig. Geniet van je sjaal!

oldnanny zei

Truly masterpiece! It's hard to find proper words!

FadenStille zei

Hier ben ik gewoon sprakeloos van, wat een pracht, je hebt gelijk noooooooooit weggeven , alleeen aan je kinderen later....
Hartelijke groeten aus der Fadenstille

ViDerTextil zei

hij is subliem !!! groot gelijk om hem voor jezelf te houden. Soms moet een mens eens effen wat egoistisch zijn o-)

KnutzEls zei

Hij is prachtig, een ware reclame voor jouw breikunst. Heel veel dragen en complimenten ontvangen.

lheurebleue zei

oooooooooo!
hier schieten woorden tekort.
kan een mens zoiets moois maken?????

Nelly zei

Speciaal naar je blog gegaan in de hoop dat je hier nog meer foto's zou plaatsen!
Bedankt!
Wat een prachtig kunstwerk! Ik zou het aan de muur hangen en er continue naar kijken en wegdromen! Veel liefs!

Nienke zei

Wat een ongelooflijk mooi plaatje, super!

Christine59 zei

Prachtig !
You must be very proud of it.

Jolanda zei

Oh, wat mooi (zou heel graag willen zeggen hoe het mij ontroerd, maar weet de woorden niet te vinden)

Annita zei

Geweldig, helemaal Moniqued

Miriam zei

WAUW! Ik ben sprakeloos: wat een schitterend werkstuk.

Groetjes
Miriam

Ev zei

Stunning, Monique! A true heirloom and masterpiece!

Siem zei

Tja gewoon niets meer toe te voegen aan al het bovenstaande!! PRACHTIG!!!

Jeannette zei

Hij is zo onvoorstelbaar - , ontroerend mooi...
Kan er alleen maar sprakeloos naar kijken...

Ammerins zei

Prachtig! En de rand vind ik ook supermooi met die fijne bloempjes... Wat een geduld en doorzettingsvermogen!

Rosie zei

A work of art! Your needlework is exquisite. It is beautiful.

Mariella zei

Oh, wauw! Hier moet je fijn van genieten :-)!

MariekeStAALSMID zei

alsof ik kijk naar een stuk in een museum, maar dan nog lekker fris. Erg mooi!