13 januari 2010

Nieuwe shawl

Ik mocht voor Wolhemel een sjaal breien voor de handwerkbeurs van februari in Zwolle. Het is een Drops patroon en mede door het garen een groot plezier om te breien. Het patroon is beschikbaar via Garnstudio en het garen dus bij Wolhemel.
Wolhemel.com commissioned a shawl for me to knit for the craftsfair coming February in Zwolle. It's a Garnstudio pattern, done in yarn from Wolhemel. It was good fun to knit! Pattern: Drops Shawl
Yarn: Schoppel Wolle Lace Fuchsienbeet 800m
Needle: 3 mm
Start: 25 Dec '09
Done: 10 Jan '10
Size: ~190 x 90 cm
Weight: ~100 gr
En hier alvast een voorproefje van een andere sjaal die BIJNA af is. Het is een eigen ontwerp en ik kwam zo'n 10 meter te kort om het laatste hoekje te breien. Ik wacht dus nu nog op extra garen uit Amerika om het af te maken. Meer hierover zodra hij klaar is...
And here a little preview of another shawl that is ALMOST done. It's my own design and I ran out of yarn about 12 yards short for the last corner. I'm waiting for yarn to arrive from America to complete it. More to come later...

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat ben je toch prima bezig! Ik geniet van je blog hoor! Aafke7

Siem zei

Prachtig geworden de sjaal voor de beurs en de andere is natuurlijk weer een staaltje kunstbreien pff zo knap vind ik dat!!

lheurebleue zei

he! qua kleur helemaal anders dan wat je tot nu toe zoal liet zien. maar wel weer heel indrukwekkend. ben sinds kort een dropsfan!

annita zei

Wat een supersjaal van prachtige wol

Anoniem zei

Wat een prachtige sjaal! Dit is geen gewoon breien meer, dit is kunst!
Groetjes,
Jonneke

Ammerins zei

Ik vind hem echt geweldig! Absoluut niet mijn kleuren zo met dat oranje, maar superstoer! Mooi mooi mooi!!!

MariekeStAALSMID zei

Mooie sjawl, daar kunnen zij van Wolhemel blij mee zijn. Prachtige foto's heb je er van gemaakt!

Anoniem zei

Echt een blikvanger voor op de beurs, hij is prachtig.
En wat een pech dat je net een paar meter te kort komt, hoop dat het helemaal goed gaat komen.

Groetjes Petra

Ev zei

Ohhhh! 12 yards short??? That hurts! Your Drops shawl is gorgeous! And the Shetland-style shawl will be absolutely stunning when finished!

Beautiful Work!

Lida zei

Wat een geweldig shawl, mooie kleuren. Ga zeker op de beurs kijken naar je kunstwerk.

Sjanine Curlie zei

Ziet er erg mooi uit zeg! Ik ben zelf net begonnen met een sjaal breien na een bezoekje aan de website www.sjaal-breien.nl

Erg verslavend!!