8 maart 2008

Inbetween...

De meeste bloggers van de SnB-Fryslân hebben al over de locale SnB avond geschreven. Ik vond het reuze gezellig. Fijn om iedereen te zien, al heb je op zo'n avond nooit genoeg tijd om iedereen te spreken.
We had a local Stitch'n Bitch evening, and a lot of bloggers already wrote about it. I had a blast, eventhough there was not enough time to speak to everyone.

Mijn oma heeft ondertussen mijn sjaal ontvangen voor haar verjaardag en ze was er heel erg gelukkig mee. De kleur was ook goed, al hoewel ik er eerst over twijfelde.
My grandmother recieved my shawl in good order. I thought she wouldn't like the colour, but that was just fine. She was amazed I knitted it myself.

Ondertussen heb ik een nieuwsbrief gekregen van Berocco en zag
Celestine. Aangezien er een neefje aan komt (mei is ze uitgerekend) leek me dit een geschikt kadootje. In de vulling stop ik een belletje. Ik ben meteen begonnen. Pattern: Celestine
Designer: Norah Gaughan
Yarn: Regia 4 fädig 4 ply
Needle: 2 mm
Colour: 1233 light blue
Inbetween Lace knitting/knitting lace I got a mail from Berocco and saw the
Celestine. I just HAVE to knit it! Started as soon as I read and 'got' the pattern.
It'll be for my to be newborn nephew.

By the way, I started on the Clessidra. But they will be small. I took one look on the length of my legs, calves, and decided that it was a bit to much. So shrunk the pattern, and adjusted them to fit Bridget. Nothing will be lost.

4 opmerkingen:

Angelique den Brok zei

Blij dat oma blij is, kon me ook bijna niet anders voorstellen, wat een mooie sjaal zeg.

Tijm zei

Wat lief dat je zo'n mooie sjaal voor je Oma gemaakt hebt!! Jij bent en blijft ons Lace-wonder!!!
Ik wist niet van een nieuwwsbrief van Berroco, snel aanmelden dus, want ze hebben erg mooie free-patterns.

Anoniem zei

De sjaal is super hoor, hij ziet er mooi uit en voelt heerlijk. Het patroon van die kantsjaal hoef je niet meer te kopieren hoor, ik heb het boek ook besteld. Groetjes Lida en tot de volgende keer.

Anoniem zei

Wat een mooi kado voor je Oma! Lief dat je dit voor haar gemaakt hebt, ze zal wel trots op je zijn.

Leuk patroon van die ster, ik wist ook nog niet van het bestaan van de nieuwsbrief af maar wel van hun prachtige patronen.