3 februari 2009

Inbetween days

Zo, nu weer tijd voor breien. Ik had al gezegd dat in de drukte rond de jaarwisseling ik wel gewoon aan het breien was. Ik kreeg een opdracht om voor iemand een kantsjaal te breien in de meest prachtige bruine Malabrigo die ik gezien heb. Ze koos voor Print O' The Wave, een kantpatroon van Eunny Jang. Voor mij een gedeeltelijke herkansing; ik heb hem 2 jaar geleden gebreid, maar dat liep niet helemaal goed af.
Deze keer ging het gesmeerd: kijk maar! Knitting time! As I've told before, around the holidays I have been knitting. Someone gave me a project to do: the Print O' The Wave Shawl by Eunny Jang. A reprise for me; as I have knitted it before with poor results.
This time it went much better, you can see for yourself...
Hopelijk is ze er blij mee, hij is zo lekker zacht!
I hope she´s happy with it, it´s sooo soft. Pattern: Print O' The Wave
Design: http://www.eunnyjang.com/
Yarn: Malabrigo Marron Oscurro (2 skeins)
Needle: 3,5 mm
Started: 23-12-2008
Finished: 28-01-2009
Knit by: MoniqueB. - Kantwerk.nl
Size: about 50 cm x 156 cm

Zo. Tijd voor een nieuw project....
Time to start something new...

9 opmerkingen:

Unknown zei

Hij is erg mooi geworden en heel strak van lijn!

Mariella zei

Whauw, supermooi. En inderdaad mooi bruin. Ben benieuwd naar je volgende project!

lheurebleue zei

een eindeloze sjaal, in alle betekenissen van het woord!
en wat brei je dat snel! bij mij zou het jaren duren voor hij af is ...
de nieuwe eigenaar zal er superblij mee zijn: zo zacht en zo mooi van kleur en motief ...

Anoniem zei

Oh wat mooi!!

Anoniem zei

Erg mooi zeg en inderdaad een prachtige kleur!!

Anoniem zei

Hij is niet alleen supermooi, maar hij draagt fantastisch! Voelt als een tweede huid. Ik ben er dan ook superblij mee.

Nogmaals dank je wel.

Tijm zei

Schitterend!! Ik krijg gewoon kippevel van het bekijken van de foto's, zo mooi vind ik het geworden!!
You Lace Queen, you.

Anoniem zei

Je blijft toch een superkei in dit soort prachtige sjaals!!

Anoniem zei

Hij is schitterend geworden en je website ziet er ook goed uit. Succes met je breihobby/werk