6 juni 2008

Sneaky....


Sommigen die mij op Ravelry volgen, weten misschien al dat ik bezig ben met een mouwloze shirt voor mijn moeder. Ik had het héél lang laten liggen, vond het niet leuk om te breien... Maar de afgelopen tijd toch weer opgepakt en het ging als een speer. Ondertussen zijn de 8 bolletjes Lana Grossa Elastico (95% katoen/5 % polyester) al bijna op. Ik heb alleen een grote fout gemaakt. . .
Ik heb hem gepast. En hij zat gewéldig! En nu moet ik hem aan mijn moeder geven. grrr. Nee hoor, het is mijn kleur niet, maar hij is wel goed gelukt.
Dus ma, deze is voor jou!

Pattern: Model 13 31
Yarn: Lana Grossa Elastico Orange
Needle: Addi Circ's 3,5 mm
Some people who follow my work on Ravelry may have seen my project for my mother. It was hybernating for quite a while, bored with it. Only 2 weeks ago I picked it back up, and it went very well. The 8 balls of Lana Grossa are almost used up.
I just made one mistake: I tried it on.....
It was fantastic! It fitted nicely, so with little regret I have to give it to her.
It's not my colour, but it's a great project.
So, this one's for you Mom!

10 opmerkingen:

patricia zei

En nu ben je aan het twijfelen om er ook eentje voor jou te breien?

MariecusBruyn zei

hahaha, en wat voor een fout! ene die je niet kan loshalen en verbeteren :)
Nu is het eens zo heerlijk je moeder er mee te zien, en zoals Patricia zegt: een ander kleurtje en huppekee, daar gaan de breinaalden weer

Tijm zei

Helemaal mee eens: koop hetzelfde garen en dan in jouw kleur en snel nog een breien!

Anoniem zei

Wat een leuke trui! En misschien mag je hem af en toe een weekje lenen? Kun je voor jezelf weer een andere breien. Ook leuk.

Anoniem zei

Het gaat als een speer, tweede speertje er achteraan? Ik kan me voorstellen dat je dit ook wilt hebben.

Anoniem zei

Mooi truitje! Lief dat je dat voor je moeder maakt. En nu misschien één voor jezelf?

Angelique den Brok zei

En de volgende is voor jou toch? Welke kleur wordt het?

Anoniem zei

Hmm Je moeder boft maar dat je ondanks de verleiding dit truitje toch afstaat!!!

Anoniem zei

De tweede ronde! De twééde ronde! (brei er ook een voor jezelf).

Anoniem zei

Mooi truitje, ik ben benieuwd hoe die van jouw word. Lida