7 juli 2007

Ik ben mijn eigen ontwerp aan het breien, al valt het op papier toch heel anders uit. Maar ik heb iig een houvast, dan brei ik het zoals ik bedoelt heb, en schrijf ik het dan goed op. Dat betekend helaas nog steeds heel vaak uithalen. Op pennetje 2 valt dat niet mee, meestal gebruik ik een dunnere om de steken weer op te pakken, maar die is er niet. Ook nog een kabel pennetje gekocht, veren zijn erg dun, dus 1 om 1 een kabeltje maken lijkt me prachtig. Je ziet het alleen amper.... geeft een beetje reliëf.

I'm trying to knit my own design, but drawing on paper is totaly different from reality. So, the design will be sort of a guide, and I'll draw up a new one. That means that I'm also frogging it all the time. And at size 0 (usa) that's not so easy, usually I pick up the stitches with a smaller needle but that's no option now...
I also purchased a cable needle, peacock feathers are very fine, so cable-ing 1 over 1 seems a good idea. It hardly shows, but a bit of depth....

3 opmerkingen:

Gawy zei

Ik wist stiekem wel dat jij JIJ was, maar een beetje te verlegen om te zeggen dat ik knijn was.. hahaah, nu weten we het tenminste! Tot de volgende keer! Ben benieuwd hoe eht dan gaat met je 'geheime' knitty project!

Angelique den Brok zei

Heb je nog wel lol aan je project nog of geniet je juist van al dat gepruts? Ik kan er soms ook wel van ontmoedigd raken.

MoniqueB. zei

Ja, ontmoedigd is een goed woord ervoor. Ik wil graag lekker opschieten, en natuurlijk showen hoe het gaat/wordt, maar dat zit er nou net niet in.
daarom gebeurd er ook weinig op ander gebied, helaas...