25 mei 2008

Many thanks




Ik wil eigenlijk IEDEREEN bedanken voor het regelmatig bezoeken van mijn blog.
Er zijn al zo'n 15.000 bezoekers / pagehits genoteerd. En dat is nog maar van een jaar of zo.
Niet iedereen laat een berichtje achter, maar komt even kijken naar wat ik er van bak.
Ik wil een paar mensen specifiek bedanken:
Yvon: omdat je zo'n inspiratiebron bent.
Tijm: omdat je mij de Mystery Stole liet zien (met garen van Storm) en toen was ik 'om' voor kantbreien.
Angelique: mijn breivriendin en net als Yvon huisleverancier voor mijn eeuwige honger naar kantgaren.
Voor alle andere brei vrienden en vriendinnen. Jullie aandacht houd me aan het werk. Dank je.

I really want to thank everyone for the frequent visits to my blog, here. There have already been more then 15000 visitors/ pagehits on the counter. That's only in the last year.
Not everybody gives a comment, but wants to check out what I'm up to.

I want to thank a few people for this result:
Yvon, for my inspiration.
Tijm: for showing me the Mystery Stole so my heart only belonged to Laceknitting from then on... (yarn by Storm)
Angelique: my girlfriend for knitting and for supplying me, like Yvon, with goodies to ease my yarnhungerformore....
For all my other knittingfriends: your attention and TLC is what keeps me going. Thanks for that.


At the top you can see the new logo of my own Ravelry group. Iwannabemakingthát...
Often I find I see things and I think: I wanna be making thát...
Hence, my group.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

En ik vind het leuk om al jouw fantastische creaties te mogen aanschouwen. Ik hoop dat er nog vele volgen.

Anoniem zei

Je maakt hele mooie dingen dus ik kom hier graag kijken. Ik hoop nog vaak langs te komen.

Anoniem zei

ook ik kom graag bij je kijken

Irma zei

Heej, je hebt je naam veranderd!
Ere wie ere toekomt!

Knitaly zei

Dear Mistress of Lace, please forgive me ... but ......you're tagged!

Angelique den Brok zei

Dank je, ik bloos ervan. En ik heb ook heel veel aan jou, jij bent wel mijn of eigenlijk onze kantgoeroe hoor! (En een hele lieve meid!)

Anoniem zei

Mooi gesproken en het is inderdaad altijd een feestje om te zien wat voor prachtigs je nu weer maakt!!!

Anoniem zei

En jij bedankt voor al het prachtigs dat je laat zien.