13 september 2007

Leuk

Voor de verandering was ik eens een keer op tijd met iets. Dat heeft geresulteerd in het feit dat ik voor Storm op Zolder een kantsjaal mag breien. Ik heb een verschrikkelijk mooie kleur gekregen over de post, en ben vandaag begonnen. Gister een proefje gemaakt en eindeloos aan het opwinden geweest. Ik heb een houten lepel gebruikt.... De streng zit er niet niet helemaal op, maar een kilometertje is het wel. Ik zet dan de lepel met het garen in de bank tussen de kussens, dan kan er ook NIEMAND op zitten...
Unlike being my usual self, I was in time for something. That got me the honor to knit a laceshawl for Storm in the Attick. I received in the mail the most beautiful red I've ever seen and started today. Yesterday I made a swatch and kept quite busy with winding it all. The skein isn't completely on it, but a good 3/4 mile did make it onto the wooden kitchen thingy. I plant the thing in my couch between the pillows, so it doesn't roll away and NOBODY is sitting on it.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

What een prachtige kleur! Veel succes.

Tijm zei

Spannend!!
Ben benieuwd naar de sjaal en leuk dat jij het mag uitproberen!

Anoniem zei

Heb net je blog ontdekt. Leuk, ik houd je in de gaten. Ik ga later nog eens rustig in je archieven grasduinen.

Anoniem zei

Nou dat beloofd veel goeds, denk ik. Ben reuze benieuwd!!!Veel plezier met het mooie garenhttp://siembreienenzo.web-log.nl/siems_blog/

Angelique den Brok zei

Wow wat een boel mooi dun garen. Ga je een patroon van haar uitproberen? Of een sjaal op bestelling?

Anoniem zei

Wat leuk dat je dit mag maken. Ik ben heel benieuwd naar hoe de sjaal er uit gaat zien.