7 mei 2007

Niet leuk.

Ik heb nu behoorlijk de pest in. Ik was al enorm ver, de hiel zat er al in. Ik dacht, ik pas even.
De sok ging met moeite aan, en het zit niet lekker. Hij is te klein!!!
(Sorry voor de rare foto's) Ik heb het meteen maar uitgehaald, verder breien heeft geen zin. Nu kan ik 2 dingen doen, dikkere pennen of meer steken. Eerst maar een nachtje er over slapen.
I'm pissed. I was happily knitting along, testing if the sock's heel was big enough. It wásn't!
It's to small. The sock's on my foot, but it wasn't comfy. To go on was useless, so I frogged it. Grrrrrrr. Solution: thicker needles or more stitches. First a good night sleep.

2 opmerkingen:

Tijm zei

Wat jammer, maar goed dat je er nu achter kwam en niet nadat een sok helemaal af had.
Het is vaker zo dat door een patroontje de sok minder elastisch is en daardoor minder goed past.

Anoniem zei

O, wat jammer zeg, het leek juist zo'n mooie sok te worden!!!
En met zo'n patroontje kun je natuurlijk niet zomaar 2 of 3 steekjes erbij doen.