24 februari 2007

Nieuwe weddingring sjaal




Ik ben dus maar overnieuw begonnen met de weddingring sjaal van Eunny Jang. De 'Print O' The Wave" is eigenlijk bedoelt om met cobweb draad te maken. Maar de vorige keer ging het zo mis na 5 blokken, dat ik het niet uit kon halen.
Nu dus weer een flinke maat, en gewoon witte katoen en pen 5. Na 2 avondjes zijn 2 blokken af. Katoen breit heel duidelijk, weinig ruimte voor fouten. En makkelijk uit te halen als het wel zo is.




I had to start again with the weddingring shawl of Eunny Jang. The "Print O' The Wave" shawl is meant to be made with cobweb yarn. But because I messed up the last time, I couldn't pull out the yarn properly. So now I make an extra large, and plain white cotton. Needle 5. After 2 nights of knitting I finished 2 blocks already. Cotton has no mercy, no room for any faults. And when I DO mess up, I can pull the thread and start again...

2 opmerkingen:

Tijm zei

Ziet er veel belovend uit!!

Sabine zei

Ik ben ook al een paar maal op Eunny's blog gaan kijken, prachtige dingen maakt ze hé!
Jij durft dit aan, wel, ik nog niet, ik ben niet erg bedreven in ajour, vrees ik.
Je moet ook eens langsgaan bij de blogs van Yarnstorm en Posie gets cozy, erg inspirerend.
Succes nog met je blog!