16 maart 2011

Nieuws News

Ik kan het niet anders zeggen dan dat het is.
Chris heeft Kanker. Lymfeklier Kanker. Hodgkin.
Fase III. Er is een A en een B variant; qua heftigheid. Díe moeten ze nog onder zoeken.
Er moeten dus nog vooronderzoeken gedaan worden en dan wordt hij geopereerd. Hij krijgt dan een prikkastje in z'n borstkas, vlak bij zijn hart. En een beenmergpunctie voor de A/B variatie.
Zodra die operatie klaar is, en hij is wakker gooien ze er meteen de chemo in. Geen genade...

I can't tell it any different from what it is.
Chris has Cancer. Lymphoma (?). Hodgkin.
Stage III. There is an A and a B variant, due to intensity. Thát they still have to test.
More other tests have to be done too, and then he's preped for surgery. He will get a VAB in his chest, close to his heart. So they don't have to stick needles in his arms anymore for chemo. The bonemarrow puncture is done to examen the A or B variable.
As soon as the operation is done, and he's awake again, they throw in the chemo. No mercy there...

33 opmerkingen:

Anoniem zei

xxx isolde

saskia zei

Heftig...,waar je al bang voor was.
Sterkte!Ik denk aan jullie.
groet, Saskia

Nelly zei

Veel sterkte, veel kracht en moed wens ik jullie allemaal! Veel liefs! We blijven doorgaan met veel aan jullie denken!

Anoniem zei

allemachtig, inderdaad geen genade... Arme Chris en met hem de rest van je mooie gezin en jijzelf... Ik denk aan jullie, heel veel. Sterkte!
X Annemieke

Knitting-twitter zei

oh,I wish,I could say something more than that its so sad, I wish you a lot of strenght and all my positive thoughts go to you,
ciao ciao Christa

Akelein zei

Hier zijn toch geen woorden voor! Ik wens jullie heel veel sterkte, kracht, strijdlust, optimisme, liefde en alles wat maar nodig is om hier doorheen te komen!!!
Een dikke knuffel, liefs, Aafke

Miriam zei

Pfffffffffff, ik vind er de woorden niet voor.

Ik wens jullie alles wat jullie nodig hebben (en nog wat meer), ik denk aan jullie (en ik steek een kaarsje op voor jullie)

Miriam

Cathérine zei

woorden schieten hiervoor te kort...
mijn gedachten zijn bij jullie...

sterkte allemaal,

Cathérine

Balsemien zei

Wat moet je na zo'n bericht zeggen...
Heeeel veel sterkte en liefs en kracht voor Chris en jullie allemaal.

Jeannette zei

En geen genade met de Hodgkin!!: die moet wèg uit dit prachtige jonge lichaam!...
In gedachten, dag en nacht, bij jullie.
XXX J.

Hilda zei

Woorden schieten te kort.Heel veel sterkte voor Chris voor jou en de rest van de familie.In gedachten bij jullie.

groetjes Hilda

KnitFlanders zei

Veel sterkte toegewenst in deze beproevende periode en vooral moed houden nu de behandeling nabij is...

meijra zei

Vreselijk! Ik bid voor jullie!
Liefs Meijra

Anoniem zei

weet niet goed wat ik moet schrijven,
heel veel sterkte en ook ik brand een kaarsje voor Chris (en jullie natuurlijk)

groetjes, ChristaV

Bianca zei

In gedachten gaat er heel veel positieve kracht en energie naar jullie.Knuf.

Herma zei

O Monique, wat ongelovelijk erg.
Zo van de een op andere dag ziet je wereld er anders uit. Heel heel veel sterkte met het dragen met elkaar van dit nieuws.
Ik bid voor jullie dat het proces stop gezet kan worden en dat Chris de kans krijgt terug te slaan en te overwinnen.

x x x

lheurebleue zei

lieve, lieve monique,
wat is dit een mokerslag.
hier wordt je helemaal stil van.
ik zal een kaarsje voor Chris branden en we gaan met z'n allen heel hard en positief denken zodat jullie - en vooral Chris'- strijd tot een overwinning leidt.
veel, heel veel sterkte!
-- Elisabeth

DutchAstrid zei

..............!* Wat ben ik kwaad!! M'n oren suizen dervan...

Ik kan nog heel veel andere dingen tikken die nu door mij heen razen, maar dat doe ik maar liever niet. Chris wordt er niet beter van en het helpt jou ook niet echt.

Gelukkig kunnen ze er vanaf nu wat aan gaan doen. Het wordt een zware tocht, maar ik blijf duimen voor een spoedig herstel!

Dikke grote bereknuffel,
Astrid

*Vul hier maar de vloekwoorden van jouw keuze in (ik wil je keurige blog niet bevuilen).

Siem zei

Lieve Monique en verder familie,

Heftig allemaal hoor om zo te lezen wat een hel!!! Ik ga heel erg hard voor jullie duimen dat het goed gaat en komt en dat jullie je, samen met Chris er doorheen slaan. Heel heel heel veel kracht!!

Angelique den Brok zei

Toch nog sprakeloos, bah bah bah. Knuffel voor allemaal...

Marijke zei

Heel veel sterkte voor jou en je gezin na dit vreselijk moeilijke nieuws.

Ammerins zei

<<<<<>>>>>>

Paulien zei

ik ben er wederom stil van........

Wat een vreselijke diagnose. Heel veel sterkte! en een dikke knuffel

Paulien (decemberbeebs)

Anoniem zei

Sterkte en hou je taai, het leven is niet eerlijk, maar blijf de goede momenten beleven.

Goed dat hij een port-a-cath krijgt.

Liefs van Lida

hannah zei

Net als vele anderen hier: ik heb er geen woorden voor. Wil jullie nogmaals heel veel sterkte wensen! Liefs, Hannah

Jolanda zei

Woorden schieten tekort.
Dikke, dikke, dikke knuffel.

FadenStille zei

Sterkte, sterkte, dit MOET goed komen, dit wordt een beproeving, maar het moet goedkomen...
Anett

Anoniem zei

Heel veel sterkte - ik duim voor jullie!
groet - Anne-Lies

Anoniem zei

Woorden schieten tekort.
Heeel veel sterkte,en ik ook zal een kaarsje voor Chris en de familie branden
lieve groet Geer,

CarlaM zei

Ach jee, ik had gehoopt op milder nieuws..... Moed houden hoor, ze pakken het stevig aan en dat doen ze niet omdat ze het niet meer zien zitten met hem.

Liefs en sterkte! CarlaM

Anoniem zei

Heel veel sterkte en liefde in de komende strijd toegewenst!

xxx Spectre

Cathybee1 zei

I wish the news was different, Monique. This sucks, as we say.

The port-a-cath will save Chris a lot of grief. Be sure to tell the people doing the bone marrow puncture to do it VERY slowly. My husband has had 3 of them and having it done slowly will make it more comfortable for Chris. I'm sending prayers and hugs to you and to Chris and the rest of your family.

Catherine

Ribbels zei

Oh Monique, ik lees je berichten nu pas. Wat een verschrikkelijk verhaal. Denk eraan genezing is net als breien. Je wilt zo graag weten hoe het wordt maar je moet het toch steek voor steek/stap voor stap doen. En aan het eind komt er hopelijk iets moois uit. Heel veel sterkte toegewenst! Marijke