20 januari 2017

Welkom in 2017!!!



 Hallo en welkom in het nieuwe jaar!!!
Zo. En nu? Tja. Breien. En een beetje spinnen. Ontwerpen gaat best leuk, er zijn veel nieuwe plannen, zowel voor beginners als voor ervaren kantbreisters. Ik hoop dat ik jullie op jullie wenken kan bedienen.

Hello and welcome in 2017!
Okay. So, now what... Well. Knitting. And a bit of spinning. Designing will continue, I have some great ideas for beginners in lace, as well as for the advanced knitters.
Eind 2016 is dit ontwerp uitgekomen: Little Secret. Testbreiers hebben weer hard gewerkt om het allemaal goed op papier te krijgen. Dank aan Ammerins, Susan, Suzanne, Eve en Ditte. 
Het jongere zusje is Aith, al reeds in 2011 uitgebracht.
Zusjes, omdat ze in een verrukkelijke kleur gebreid zijn, Tequila Sunrise. Een zacht geel met oranje blosjes.

 At the end of 2016, I released the pattern for the Little Secret shawl. Test knitters have worked very hard to make every thing correct.  Thank you Ammerins, Suzanne, Susan, Eve and Ditte. 

The younger sister is "Aith", already released back in 2011.
They are sisters, because they are made in a yummie colourway: Tequila Sunrise. A pale soft yellow with orange blushes.

 

 This is a skein of The Gossamer Web "Tequila Sunrise" optional in all yarn variations. 


Ik kan je nog wel iets anders laten zien. Ik heb al een voorbeeldje gebreid met heerlijk yak garen.
De vorm wordt een verrassing, iets wat ik nog niet eerder gebreid heb!


I am able to show you something else. I already was able to make a swatch with this yummie yak yarn. 

The shape will be a suprise, something I haven't even made before! 


Niet vergeten om in de zij kolom te kijken waar ik het komende half jaar workshops zal geven!
Het zijn best veel lokaties! En in april misschien bij mij thuis! Je bent van harte welkom.

Geen opmerkingen: