23 april 2008

Flowers...


Mijn man is klaar met zijn ene baan, en begint maandag met de nieuwe. Hij reed dus een half jaar met allemaal planten, bloemen en struiken. Dan viel er wel eens wat naast de vrachtauto. Ik ben het afgelopen half jaar erg verwend op dat gebied.
Op de onderste foto zie je Gerbera's. Dat was de ene helft van de doos; ik heb 2x zoveel gekregen!
De bovenste is Clue 4 van de Mystic Light. Vanmiddag komt Clue 5 uit. Ik kan niet wachten. Ik heb me ZO vermaakt, geen moment verveelt en het ging best lekker. Ik vind het dan ook jammer dat hij vanmiddag voor het laatst uit komt. . .
My husband just ended the one job, starting Monday on his next. He drove flowers, plants and shrubs. I got my share.... The orange flowers you're looking at was only half of what I got yesterday from my man.
The knit stuff is the 4th clue of the Mystic Light. I'm really sorry to know today it will end. Final clue comes out this afternoon. I had so much good fun, relatively easy and very beautiful.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

wat ben je alweer ver!! Mooi die combi met die bloemen!
Tijm

Anoniem zei

Mooie bloemen zeg. Je breiwerk wordt echt schitterend.

Anoniem zei

Al die bloemen, in zo'n vrolijke kleur, heerlijk toch!
Je stola wordt zo mooi...

Groetjs Petra

Anoniem zei

mooie combinatie, je breiwerk en die bloemen. Die bloemen ga je misschien wel een beetje missen, maar een nieuwe baan, dat is toch onbetaalbaar.