20 april 2008

I'm BACK!


Ik ben terug.
Zal even uitleggen waarom ik 'weg' was. Mijn man heeft een half jaar geleden zijn vaste baan opgezegd als Chauffeur en is begonnen bij een ander bedrijf (Groningen). Hij reed eerst met dierlijke restjes en nu in de bloemen. Hij werkte zich de pleuris en vond dat het best goed ging.
De baas dacht er anders over; het contract werd niet verlengd. Dus naarstig opzoek naar een nieuwe baan. Wegens goede connecties kon hij gauw op sollicitatiegesprek en heeft hij een nieuwe baan! Nog steeds als Chauffeur en nu voor een bedrijf in Friesland/Heerenveen.
Ondertussen heb ik zelf een nieuw half jaar contract gekregen! Geen 0-uren contract, maar voor 6 uur in de week. Ik ben tot zeker 1 oktober nog postbode. Yeah.

Ik kan me nu dus ook weer concentreren op het breien en het vliegt weer van de pennen. Ik heb maar 2 foto's. Van de Sampler Stole.

Item: Sampler Stole
Design: Hazel Carter
Book: Gathering of Lace
Yarn: Cobwebweight Cashmere 55% Silk 45% (6000 yards!!!!)
Colour: Grasshoppergreen
Company: Colourmart (UK).
Needle: 2,5 mm

I'm back!
Due to the fact that my hubby would be laid off from work, it was a bit hectic here. He used good connections for jobapplications and got a new one as a truckdriver in our county.
I got a new contract; instead of a zero-hour contract (on demand) now a 6 hour a week contract for half a year. So, till October I'll be delivering snail mail... hahaha.
And therefor... the knitting is getting better. Only 2 pics this time.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig nieuws!

Angelique den Brok zei

Lekker dat het weer "flowt". Ik blijf hem prachtig vinden de sampler maar wordt nog een beetje tegengehouden door de dunne naalddikte die het patroon voorschrijft... Misschien maak ik hem eens van dikker garen op grotere naalden.

Tijm zei

Gefeliciteerd! Fijn dat alles weer op zijn pootjes terecht is gekomen! Eng hé!
Je lace projecten zijn erg mooi en ook wat je boven je blog hebt staan is erg mooi!

Anoniem zei

gefeliciteerd met de banen.
Wat een schitterend breiwerk weer

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Fijn dat het goed gekomen is met de banen.

Je breiwerk ziet er prachtig uit.

Anoniem zei

Dat is nog eens goed nieuws, gefeliciteerd!!
En wat een mooi patroon wat je aan het breien bent.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met jullie nieuwe banen! Wat fijn dat die nare periode nu achter de rug is.

Ik vind je stola geweldig mooi, heb je veel dunnere naalden gebruikt nu?

Groetjes Petra

Anoniem zei

Van harte, goed nieuws dus! Overigens jij ook nog bedankt voor de felicitaties op mijn blog. Prachtig patroon ben je mee bezig! Marijgje