11 juni 2007

Vrijdag begonnen....

En nu al klaar. Gister was ik naar de landmachtdagen, en vandaag visite. Ik hoefde nog maar 4 rondjes en af te kanten en opspannen. Heel groot is het niet, 17 x 17 cm en aan het einde zit toch nog een foutje. Voor de rest héél tevreden, nu nog 3 en dan eerst weer klaar.
Started on Friday, and already done. Yesterday I went to the Ground troups day and today I had visitors. I only had 4 rows to knit, binding off and block it a little. It's not that big, almost 7 x 7 inches, and at the end is a tiny flaw. Overall satified and there 3 blocks to go...

7 opmerkingen:

Anoniem zei

onzettend mooi !!!!!!!

Anoniem zei

Heel erg mooi is dit geworden. Nu moet je nog 3 van deze vierkanten maken? En dan? Maas je ze dan aan elkaar en wordt het dan een kussenhoes?

MoniqueB. zei

Ja, zoiets. We moesten iets maken voor in huis, en een kussenhoes kan ik nog wel gebruiken. hahahaa.

Anoniem zei

RESPECT!
zoals je op mijn blog hebt kunnen lezen, ben ik niet van het tellen en dit lijkt wel hogere wiskunde! Heel erg mooi.

Angelique den Brok zei

wOW dat is snel en erg mooi geworden!

MoniqueB. zei

@ astrid: er zit systeem in hoor! Elke naald wordt vier keer herhaald. En het patroon onderling ook. Het ging idd vaak mis en bij het patroon mistte ik hoeveel steken er per naald 'over' moesten blijven. Maar de foto helpt met tellen.

Anoniem zei

Petje af!