16 juni 2007

Auw

Wat krijg ik als ik te lang zit te breien, te hard sport, te veel in de tuin werk en een botsinkje op de fiets heb? Rugpijn. En nu al een paar dagen. Bah. Het wordt niet beter, ondanks flinke roze pillen en oefeningen. Het schiet er nog net niet in, al zou het misschien beter zijn van wel, dan heb ik het maar gehad.
Het levert wel wat op: nr 2 is klaar en het leek me leuk ook een in het zwart te breien:
What do I get when I knit to long, sport to hard, work to much in the garden and having a collision with my bike? Backpain. A lot. For a couple of days already and I don't like it. I'm popping pink pills and stretch, but it doesn't seem to work. It would be easier if I threw my back out completely.
I still got something out of it:



Gister was het Hitchcock avond op tv dus terwijl ik zat te kwijlen bij Sean Connery in Marnie en de beroemde douche-scene van Psycho breide ik lekker door. Het patroon in het zwart is een proefje, als het niets is, maak ik nog 2 witte blokken en dan is het klaar.
Yesterday evening was Hitchcock night on tv, so while I was drewling over Sean Connery in Marnie and saw the infamous showerscene of Psycho, I kept on knitting. The pattern in black is a testrun, if it doesn't work out, I make 2 more white blocks.

5 opmerkingen:

Gawy zei

Hoi!!
Bedankt voor je reactie op mijn blog! Wat geinig, dat patroon, lijkt me ingewikkeld.... ik waag me er (voorlopig) maar niet aan..

Sterkte met je rug!

liefs

Tijm zei

Sterkte met je rug!!!!!!!!!

Angelique den Brok zei

Sterkte met je rug, vervelend zeg! Ik hoop dat het snel wegebt.

Anoniem zei

Sterkte met je rug, ik hoop dat het snel overgaat.
Ik bewonder je breiwerk! Prachtig

Anoniem zei

Vervelend van je rug. De blokken worden wel erg mooi.