1 juni 2007

Ik krijg er soms geen hoogte van...

De ene keer maak je sokken, en dan wil de beoogde doelgroep ze niet aan. En nou maak je weer wat anders en mogen ze niet meer uit! Nou ja, dat maakt het wel weer leuk. Ze waren zo lekker om te breien, dat ik heb ze nóg maar een keer gemaakt. Bovendien met deze katoen zien ze er mooier uit. Onwijs glad zijn ze wel, dus misschien toch maar een leertje er onder. Ze moesten natuurlijk mee naar school om te laten zien... Ik heb wel wat aanpassingen gemaakt: een lusje achter voor de veters en een paar minderingen op de tenen.

These are the new and improved Twinkletoes. At first the targetgroup didn't wanted to put something on, and now they may not come off. So she took them to school and showed them to her teacher.. They're slippery so I may have to add a peace of leather to prevent falling. I adapted the pattern a bit: a few decreases at the toes for a better fit, and a loop for the laces.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind ze geweldig! Ik snap dus wel dat ze ze niet meer wil uit doen!

Tijm zei

ZE STAAN BEELDIG!!!

Anoniem zei

Geweldig!

Anoniem zei

ja ik vindt ze ook erg leuk,
ga gelijk bezig !!!!!!!!!!!!!
mijn baby jurkje moet maar even wachten hihihi

MoniqueB. zei

Ze mogen wel weer in de was, hahahaha. Helemaal vies van het binnen en buiten lopen.
Ik heb het kindermaatje gebreid. Met de witte wol 20 steken opgezet, met deze dikkere stugge niet rekbare katoen 22. Maakt voor het patroon verder niet zo veel uit.
Bridget is nu 4, met schoenmaatje 28 ongeveer.

odette zei

Wat ee schattige slofjes. Begrijp wel dat ze er de hele dag mee rond wil lopen.

Claudje zei

Monique wat een ontzettend leuke slofjes!!!!! snap best waarom ze niet uitmogen hahahahahha

groetjes,
Clau