4 juni 2007

Ah yeah!



Ik ben onwijs blij. Kijk 'ns naar mijn Chevron sjaal. Ik vind hem hé-lè-maal te gek! Ik heb ipv 2 kleuren DRIE kleurenbolletjes gekocht. Weer katoen. Twee bolletjes zijn roze, huidskleur en zacht groen. De andere twee bolletjes zijn bleek wit, zacht blauw en licht groen. Het laatste bolletje is de klapper, die is ijsblauw, azuurblauw, groen en bleek wit. En ik heb verschrikkelijk veel kunnen breien. De foto is van vanmiddag toen er nog daglicht was. 's Avonds heb ik 28 banen van 4 pennen geteld.


This is the result of my Chevron scarf. Awesome!!! I used three !!! colours of yarn, a pinky one, a light one and a dark blue/green one. Because I had only one skein (?) of the blue/green one, I used this pattern. The picture is made with daylight still available, but at the end of the evening I counted 28 blocks of 4 rows. YES!

9 opmerkingen:

Tijm zei

Bijzonder!!!!!!!!!
Alsje woensdag komt, neem je neem dan mee??!!
Wordt de achterkant ook een beetje mooi?

MoniqueB. zei

Tijm, mijn man heeft weer avonddienst, maar heeft vrij gevraagd zodat ik kan komen! Dus, ja!
De achterkant is een geklooi, met al die draden die ik moet afkanten.

Anoniem zei

Dat wordt zeker mooi!!

Wat een goed idee om hem van katoen te maken.

Anoniem zei

Geef 'um van katoen!

Anoniem zei

O wat een prachtige kleuren!!!

gr Lucie

odette zei

Mooi wordt het, kan je de draden niet mee laten lopen aan de zijkant of bedoel je dat niet.
Misschien is rond breien een oplossing voor een mooie achterkant.
Katoen is zeker leuk.

Angelique den Brok zei

met de kleuren en het materiaal wordt het een echte zomersjaal! Mooi hoor en heel fijntjes het overloopeffect.

Anoniem zei

Heel fraai!

Irma zei

Heel leuk met die koele kleuren.
Hoezo draadjes afwerken? Laat je het niet meelopen aan de zijkant?