6 juni 2007

Happy.

Jeetje wat was het gezellig zeg, Stitch 'n Bitch. Ik ben zelfs nog blijven plakken om te kletsen met haar...
Altijd fijn om te horen dat spul wat je maakt leuk is. Het verbaasde me om te horen dat iedereen dacht dat dé tas kleiner was. Dat viel mee. Er kwam ook van alles uit, sokken, sjaals, wol, katoen, naalden...
Er was ook nog iemand, geen naam mee gekregen en geen blog, die aan het tunisch haken was. Het zag er zo mooi uit, en ja, uit de tas kwam ook een tunische naald van minstens 20 jaar oud. Ooit gekregen van mijn (oud) tante. Ik gebruikte hem nooit, want het krulde iedere keer. De mevrouw vertelde dat ik dan te strak haakte en dunnere wol/katoen moet gebruiken. Er zijn zelfs nog variabele steken!
Dat ga ik dus ook nog een keer proberen....
Jeeeeez, what was it very nice to see everybody at the Stitch 'n Bitch evening. I lingered on to chat some more with her .
It's always nice to hear that thé bag was much bigger than thought. It was like a magic bag, thing kept popping out... socks, the Chevron thingy, wool, cotton, needles...
There was another girl who was crochet-ing with a special needle. And low and behold, I had one in my bag too. 20 years old, at least! Never used it, because the work kept on curling. I had crochet-ing to tight and the yarn was to thick. She even showed variable stitches.
I'm sure to try it once.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het was inderdaad weer supergezellig en loop nog telkens na te genieten.

Tijm zei

Ja Wat was het weer leuk hé! Ondanks dat er veel mensen niet waren (vakantie, kookles,kapotte auto, net bevallen, ziek). Maar ook nog een nieuw iemand!!!
Ik blijf genieten van deze avonden,vooraldoor de gezelligheid,samen en gedeeld iets hebben en het werk van elkaar bekijken en de oz... en az... en de tips die rondvliegen.
Nu zelfs een loterij met prachtige boeken!!!! Bedankt nog Mevrouw Tuk!!!

Angelique den Brok zei

Het was inderdaad een leuke avond, ik kom er ook altijd vol ideeen vandaan! En die boekverloting was ook erg leuk