24 oktober 2007

Gifts...


This is the week of Gifts.


First: I got the invitation to join Ravelry from my good friend Angelique/Archangel.

Second: at Ravelry /Flickr I found a pattern I liked and again my good friend Angelique gave me the goods to see it through.

Third: My husband got the job! He's going to drive flowers/plants and maybe fish to and from Sweden. After a trial period he will be away from home a lot, but he will be much happier then he was this past few months.

Fourth: I had to save my son twice because he had climbed to high up a tree. After that I, of course, was the greatest mom in the world...


Dit is een week van kadootjes.
1e: ik kreeg een uitnodiging om mee te doen aan Ravelry van mijn goede vriendin Angelique.
2e: op Ravelry/Flickr zag ik een patroon wat ik graag wilde maken en kreeg alweer van Angelique het benodigde materiaal.

3e: Mijn man kreeg de baan! Hij zal binnenkort gaan rijden op Zweden met planten, bloemen en/of vis. Na een proefperiode zal hij vaak van huis zijn. Maar hij is nu wel gelukkiger dan hij de afgelopen tijd was...

4e: ik moest mijn zoon 2x uit een boom redden, hij was te hoog geklommen. daarna was ik natuurlijk de liefste moeder van de wereld.

3 opmerkingen:

Tijm zei

4 keer Gefeliciteerd!!
Wat fijn allemaal zeg!

Anoniem zei

Van mij ook extra veel felicitaties!

Angelique den Brok zei

Leuk he elkaar helpen! Ik kreeg ook zo'n mooi cadeau, mijn mitten pal in Ravelry heeft echt de prachtigste wanten voor me gemaakt, hoera!