30 juni 2007

Blokken


Ze zijn zo leuk om te maken, en het gaat ook nog vrij snel. Hier is een voorlopig resultaat voor de opdracht van Juni (KAL). Ik ben zeker van plan er nog een paar bij te maken. Jammer genoeg is op de foto de zwarte toch erg onduidelijk. In het echt is ie ook niet goed herkenbaar. Mijn plan is om er dus nog 5 (+1 voor reserve) bij te breien, en dan de zwarte in het midden te laten. Dan is het geheel wat groter en komt het patroonverband mooier uit. Of ik haal de zwarte er ook uit, en dan heb ik 9 witte. Lijkt me ook mooi. Voorlopig laat ik het eerst even zo.
They're so much fun to make, and a quicky too... Here's the preliminary result for the June month (KAL). I defenitly want to make some more, probably 5 (+1 spare) to make a bigger pillowcase in the end. Maybe with the black block in the middle, maybe just another white one. In that case, the pattern is more visible and usefull. For now, I leave it be, and when I'm having some spare time, I knit some more....

5 opmerkingen:

Angelique den Brok zei

Ik vind de blokken erg mooi, maar van de combinatie zo met die ene zwarte ben ik ook niet weg. Ik zou ook eerder allemaal witte maken. Misschien wel leuk om van gekleurde stof een kussen of tas te maken en daar de zwarte op de naaien...

Anoniem zei

Ik zou de zwarte geloof ik ook weglaten. Of eventueel meer zwarte blokken maken. Maar je moet natuurlijk helemaal zelf weten wat je doet.

Gawy zei

Ik ben het eens met mijn voorgangers, wat niet wil zeggen dat ik het niet mooi vind, ik vind ze heel erg mooi! Hoe groot zijn ze eigenlijk? groetjes!

MoniqueB. zei

Lief-Knijn, ze zijn niet zo groot hoor, nog geen 17 cm in het vierkant, per blok.

ik denk dat ik idd maar de zwarte weglaat, op het patroonvoorbeeld is alles in wit, en komt het doorlopen van het patroon mooier in beeld.
Thanx, Girls!

Angelique den Brok zei

Helemaal in het wit wordt het ook wel een heel klassiek kussen, erg mooi hoor!