17 mei 2007

Stiekum

Heel stiekum ben ik alvast begonnen aan een nieuwe sok met de Lathyrus BFL. Het ging van de week met van alles mis (vermoeidheid). Naaien wilde niet (mouwen verkeerd, panden sluiten), breien van de sjaal ging flink de mist in. Opzetten nieuwe sok wilde maar niet lukken.
Dus vandaag maar stilletjes begonnen met een nieuwe sok. Het patroon is van de Sampler CM (Carla Meis). Het gaat heel goed, ik heb nog maar 1x uithoeven halen.
I didn't say a thing when I started with a new pair of socks with the Lathyrus BFL. Everthing went wrong this week, due to fatigue. Sowing went wrong ( sleeves wrongly attached) and the stole was a desaster all the way. Starting a new sock didn't go well either. So, silently I started with a new sock today. The pattern is of the Sampler CM (Carla Meis). It's going very well, I only had to frog it once.



Ondertussen ben ik ook nog bezig voor de opdracht van mei voor de KAL van Angsoka. De opdracht was een breitas of iets waar je je breispullen in op kan bergen.
Van nieuw (helaas stug) tafelkleedplastic van een winkeltje in Groningen (Toy Toy) heb ik een grote tas gemaakt. Hij is bijna af. Ik heb een soort hoesje gemaakt voor de breinaalden en er komt nog een soort vakje in voor de breipatronen.


Inbetween I also started on the assignment for the KAL of Angsoka. We have to make a knittingneedle bag of some sort. I bought some plastic-tablecloth in a cute store in Groningen (Toy Toy) and made a big bag. It's almost done. There is going to be an item to store the patterns in it.

3 opmerkingen:

Tijm zei

Wat knap en mooi allemaal!!!
En ook even ergens bijtanken hé!

Anoniem zei

Mooie sok en de tas vind ik ook leuk!

Anoniem zei

Prachtige print die je voor de tas gebruikt!