8 mei 2007

Jaywalker

Vannacht er over na gedacht, ik denk dat ik de Jaywalker maar ga maken. Daar kan je wat makkelijker varieren met het aantal steken, en er zit wat meer rek in het patroon. Na een proeflapje had ik al besloten dat het met een wisselende kleur wat spannender wordt, dat ga ik dan maar proberen.
Tonight I thought about it, and I've decided to make the Jaywalker . It's easier with this pattern to vary with the stitches and maybe there's a little more stretch in it. After I'd made a test run I already decided that with a painted yarn the sock would be a little more exciting.
Me and my big feet!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit is ook een heel leuk patroon, dat wordt met je garen vast heel mooi!

Tijm zei

Pas op !! In de Jaywalker zit ook zeer weinig rek. Je moet echt meer
steken opnemen want hij past anders amper over je wreef heen (is mijn ervaring).Zoek even op internet naar die pagina waar uitgelegd staat hoe je het patroon kunt vergroten.

MoniqueB. zei

@ tijm, ik had dat idd gelezen op je site. Ik ben nog niet begonnen, dus alles is nog mogelijk. Misschien gooi ik er een extra rij in en maak de rest iets smaller.

Anoniem zei

Jaywalker is een van mijn volgende projecten, het lijkt me een heel leuk patroon om te breien. Bedankt Tijm voor de waarschuwing vooraf dat deze sok weinig rek heeft!

Anoniem zei

Hey Monique ben erg benieuwd hoe het gaat worden!