17 april 2007

Sampler M en CM

Zo, eerst maar weer eens bijpraten. Als het heel erg warm is, komt er van breien toch niet zo veel. Gisteravond kon ik echter niet meer stoppen en heb ik een heel flink stuk aan mijn Sampler M gebreid. Ik heb er wel 3 af gekregen. Aangezien ik ook al een tijdje geen foto's gemaakt heb, volgen er nu een paar. Eerst dus nog 2 samples, Clivia en wyber:
Let's talk shop. When it's warm, knitting is not the first thing on my mind. Yesterday evening I couldn't stop though. I finished three samples. And because I didn't photographed my 'accomplishments' here's a series.



Eigenlijk moeten ze andersom. De eerste foto zit onder de 2e foto op de breilap. Foto 2 laat 6 verschillende samples zien, van boven naar onder: gedraaide eik, wyber groot, kubussen (lukte niet goed dus niet volledig afgemaakt), wyber klein, ritsen 2 en Rockefeller.
For the statistics they should be the otherway around, photo 1 is beneath photo 2 on the Sampler.



Omdat ik het ook wel leuk vind om netjes te wachten op elke week een nieuw patroontje, ben ik meteen ook maar begonnen met de Sampler CM. Hier heb ik toch gekozen voor een dunnere katoenen draad en fijnere naalden.

Because I also like to wait for a sample each week, I started with the Sampler CM. I chose a 10 cotton thread and a 2 needle.

Ik heb al 4 samples af, je kan op de lineaal zien dat ik nog maar op 15 cm zit. Het weven is ook al bijna klaar, dus mijn taken voor april zijn eerst wel weer klaar, vind ik. hahahaha.
I've done 4 samples now: the ruler is in centimeters. (about 6 inches)
My weaving is almost finished, so I've done enough crafting for april, hahahaha.

3 opmerkingen:

Tijm zei

Wat een productiviteit zeg!! Ik ben bij Sampler M in patroon 18 blijven hangen. Had toen veel te veel leuke dingen op de pennen en nu ligt hij er nog steeds. Zal hem dus maar eens afmaken. En ik den niet dat ik met Sampler C meedoe, of toch wel.........

Anoniem zei

Hallo Monique, ik ben via Tijm op je blog gekomen en ik vind het een erg leukt weblog. Je maakt erg mooie dingen en je schrijft er leuk over. Als je het goed vindt dan kom ik nog wat vaker bij je langs!

MoniqueB. zei

Fijn om te horen, Hannah.

Tijm, het is op het ogenblik rustig met werk, dus heb ik tijd over. Overdag brei ik zelden hoor. Sampler CM gaat langzamer, dus is beter te doen, elke week een nieuw patroontje. En met die 40 steken is het zo klaar. Bovendien lijken de steekjes wat 'actueler'.