3 april 2017

WEBSITE Kantwerk.nl / A Passion For Lace...

Voordat ik (meer) ging breien, had ik een bedrijfje als tuin ontwerpster. Dat ging redelijk en het luidde mijn eerste stappen in als website 'bouwer'. Dat wil zeggen: kijken hoe anderen het deden en dan met HTML for Dummies aan de gang. ECHT! 

In de loop van de tijd steeds meer geleerd en mijn broertjes hielpen me met bepaalde coderingen. 

Before I started knitting (more), I had a little design business for gardening. It went reasonably well, and it kicked off the first steps in 'webdesign'. That is... looking at what other people did and then using HTML for Dummies to get going. FOR REAL.

My brothers helped me out with certain codes and I got wiser along the way. 




In 2006 was het dan zo ver: een brei blog! Dat was handig! Invullen, foto's erbij, klik en klaar!
En in 2009 dan het opzetten van mijn eigen brei-bedrijf: Kantwerk. En nog steeds, met behulp van de basis principes kon ik mijn eigen website onderhouden en invullen. 



Back in 2006 it all culminated in my Blog about knitting. That was conveniënt: writing, adding pictures, click and done!

That added up and was the base for my own knitting-business: Kantwerk. Or better: A Passion For Lace...



Mijn broers hielpen met het belangrijkste probleem: hoe krijg je de reacties/ orders in je mailbox.
En ik was zelfs op onderzoek uitgegaan om een nieuwsbrief uit te brengen! Het liep als een trein. 



My brothers helped me (again) with the most important problem: how to get reactions / orders in the mailbox.
I was venturing out on my own to see if I could set up a newsletter! Things went great. 


Maar.. aan alle goede dingen komt een 'eind'... De vooruitgang ging te snel. Ik had even geen tijd. En toen... kon ik het niet meer bijhouden.
De website doet het nog, maar ik kan er niet meer bij! De nieuwsbrief was al een stille dood gestorven, omdat de provider met een update kwam. Daardoor raakte ik de e-mail-adressen kwijt en kon ik geen groepen meer aanmaken, zodat ik het makkelijker kon versturen.

But.. all good things come to an end. Progress came and went to fast! I didn't have the time to keep up and got lost.
The website is still up and running, but I can't reach it anymore. The newsletter had a silent demise, due to an update (!!) by the provider. That made me loose all membership e-mail adresses and I wasn't able to make groups for easier mailing. 

Binnenkort dus maar even een werk overleg met de alwetende broers om te kijken of ze mij kunnen helpen.

I have to arrange a working lunch with my brothers-who-know-it-all, and see if they can help me to get back up.


Dus... voor nu kun je nog altijd een bestelling plaatsen. OOK voor patronen die je alleen nog maar op de blog hebt gezien. Ook reacties en commentaar zijn altijd welkom.
Hoe lang dit gaat duren?? Geen idee.
Ondertussen wil ik je HARTELIJK bedanken voor je commentaar, je enthousiasme, je aankopen en je bewondering. Ik waardeer het enorm! DANK JE WEL. 


So... for now you can always place an order. ALSO for patterns that you've only seen on my blog. Also a comment, notes or other chats are being appreciated.

In the meantime: THANK YOU for the comments, the joy, the purchases and the admiration you've shared. I really appreciated. THANK YOU





3 opmerkingen:

miekequilt zei

Dat is waardeloos zeg. Hopelijk lukt het je om met je broers alles weer op orde te krijgen.

Martin Molema zei

We gaan er mee aan de slag! We regelen dag! Zowel Robert als ik hebben wel een CMS klaar staan waar je op kunt inloggen om de content te regelen etc.

Breipret zei

Dat is inderdaad dikke pech. Hopelijk ben je er snel uit.
Gelukkig bestaan Ravelry en Etsy nog, waar je patronen nog netjes te koop staan ;-)