21 juni 2009

I hate mondays


It must be monday... says Garfield as he watches himselfs in the mirror and sees: Snoopy..



My alltime favorite.

Second to that one is the one where you see Jon sitting behind the bushes, the mail man walks into the garden and then Jon attacks. After all the mail is scattered around the garden, Jon comfords the poor man with the words: It's Garfields day off...

He, Garfield, had his birthday 19th of June. He´s looking mighty fine for a cat his age (31).

Happy Birthday!

Zoals jullie wel in de gaten hebben, ben ik best een stripfanaat.
Donald op 1, Garfield op 2.
Mijn favoriete strip van Garfield is wanneer hij zegt: Het is vast maandag. Hij kijkt in de spiegel en ziet... Snoopy.
Goeie 2e is de strip dat je Jon in de struiken ziet zitten, bij de deur. De postbode loopt de tuin in, Jon valt aan.. De post ligt door de hele tuin en Jon troost de man met de woorden: Garfield heeft vrij vandaag...

Heerlijk. Het is de verjaardag van Garfield, 19 juni. Hij gaat al lang mee, maar gaat hopelijk nog lang door. Gefeliciteerd!

3 opmerkingen:

Jolanda zei

Ja, Garfield. Ik ben gestopt met kopen van de boekjes (ben blijven steken op 30), maar zijn humor! Geweldig. Thanks for reminding me.

hannah zei

Ik heb me nooit zo heel erg verdiept in de boekjes van Garfield maar kende hem natuurlijk wel al. Mijn kinderen zijn helemaal weg van de twee films (met echte mensen en computer animatie kat) en ik geniet er ook wel van als we hem kijken.

froukje zei

Haah, Garfield hangt al jaren bij ons in de wc, als scheurkalender dan, geweldig!