28 april 2009

nieuw garen en nieuwe projecten.

Zo, effe pauze..
Ik kreeg vandaag zomaar in eens een dóós vol met wol van Vera. Ze zit ook op Ravelry en had garen over. Dus kreeg ik spontaan een doos vol. Er zat prachtige katoen in van Pingouin, nog vele losse bollen katoen en wat onbestemd garen. Dank je Vera! De pingouin is echt prachtig, ik ga eens opzoek naar een mooi project daarvoor. (misschien wel voor mezelf!).
En ondertussen ben ik aan een nieuw project begonnen: een zwarte kantsjaal. Logisch, zwart, al is het mijn eerste sjaal in deze kleur.
Yarn: Cashmere/Zijde/Katoen in een onbekende verhouding.
Patroon: Japanese Waves (of Feather and Fan gelijkend patroon).
Vorm: langwerpig.
Pen: 3,5 mm.

De Bloem?
Een aparte Chrysanthemum (erg fijn gesneden blad) die ik dit jaar weer in mijn tuin verwacht.
Ik kan niet wachten tot alles weer gaat bloeien.

Aaaaaaaaaaaah, time for a break.
I recieved from Vera a big box with yarn, a lot of unidentified cottons and some beautiful Pingouin Black Cotton! Thanks Vera!
I'm also knitting the Japanese waves (or feather and fan) in a rectangular shawl in Cash/Cotton/Silk.

The springflower? It's a new type of Chrysanthemum with small cut petals. Very pretty. I'll expect this in my garden this spring.

8 opmerkingen:

Herma zei

SMikkel de smikkel allemaal!

Siem zei

Ik sluit mijzelf gewoon aan bij Tijm!!

lheurebleue zei

wat een heerlijke verrassing! vera wist natuurlijk dat ze bij jou aan een goed adres is ...

Anoniem zei

Wat een heerlijkheden allemaal!
Prachtige bloem!!!!!!!
Verwacht wel je mooie projecten volgende week te kunnen zien, dat beloofd veel! Marijgje

annita zei

Wat heerlijk, zo maar een doos met wol. Die is aan jou wel goed besteed.

froukje zei

oooh geweldig!

Anoniem zei

Ik vind de zwarte sjal zeer prachtig!

Kuduja van Raverly (Anna)

Jolanda zei

Wow, ik ben stiekum stik jaloers.