18 september 2007

Wait and see...

Het is niet dat ik niet kan breien, maar dit was een moeilijk gevalletje. Het patroon is Hemlock, aangepast voor een sjaal door Yvon. Het patroon was nog niet helemaal klaar, maar het is een heel mooi patroon, maar even een heel gevogel.
Zie hier het voorlopig resultaat.It's not that I can't knit, but this was a tough case. The pattern is Hemlock, adapted to be a scarf by Yvon. The pattern wasnt finished yet, it's beautiful, but it takes some work. This is the scarf so far.....

13 opmerkingen:

Angelique den Brok zei

WOW! wat mooi!!!! Zowel de kleur als het ronde patroon!

Tijm zei

Wat gaat Yvon met dit mooie patroon doen??

Anoniem zei

Wow! Wat een schitterend patroon, ik ben wel heel erg benieuwd wat de plannen van Yvon zijn :-)

MoniqueB. zei

@ Tijm: Het patroon in een pakketje met wol verkopen op de handwerkbeurs in Den Bosch volgens mij....

Ammerins zei

Ooooooooo, wat mooi! En wat een werk... Breize nog!

Anoniem zei

Dit ziet er inderdaad niet zo eenvoudig uit, maar wat ís dít mooi!!!

Anoniem zei

Jemig dat ziet er wel gecompliceerd maar fantastisch uit. En dat je wel kunt breien dat is, in elk geval mij, absoluut duidelijk!!!

Angelique den Brok zei

Oh ik ga naar Den Bosch, als ik mijn camera niet vergeet, zal ik een foto maken van je sjaal als ze hem in de kraam heeft hangen!

Anoniem zei

Diep respect! Wat mooi.

knitaly zei

wonderful! how many needles are you using???

MoniqueB. zei

@ Knitaly: 2. One for knit and one for purl ;-). The lace weight is too light for size 4 circular needles. I've got over 300 stitches on one needle, but because their not so thick, i've got room to spare...

Anoniem zei

Jeetje wat mooi. Ik zou zo naar Den Bosch willen om ze in het echt te zien.

Anoniem zei

Moooooooi!
Ik wist wel dat je 't kon!
zou je ook een paar sokken voor me kunnen breien?

In de ruimte kan 't knap koud zijn!
cosmographics....