17 maart 2007

The real McCoy



Gister tot diep in de nacht zitten haken, omdat ik het zo leuk vond en niet kon stoppen. Ik ben begonnen met een klein rondje, en toen met stokjes omhoog gehaakt. Na een kleinstukje leek een wattenstaafje me wel handig als ondersteuning voor de vorm. Bovendien zijn de kop en de staart van de Libelle ook dikker dan het midden. Met perlon draad heb ik de vleugels gemaakt en met vasten omzoomd. De ogen zijn van pailletten. Als laatste de pin er onder vast gezet, en verzekerd met secondenlijm.


This is it! My dragonfly. Sat up till late last night because I was to infatuated by it. I couldn't stop. Started with a little circle, then built it up. Then I thought it would be firmer if a q tip was the support for the body. That, ánd the fact that the body shape of a dragonfly resembles the shape of the q tip. The eyes are made out of paillets. The wings out of perlonthread and trimmed with a single thread to shape the wings. To keep it in place the pin was attached and secured with superglue.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Te gek gedaan!

Tijm zei

O wat ontzettend mooi!!!!!!!!!!
Mijn complimenten!!!