8 februari 2007

Bolero2


Zooooo. Het ziet er leuk uit, of niet. De rest van de week was in eens zo druk, er is niets meer 'bij ' gekomen. Ik heb me aan het patroon gehouden, maar ik vind de mouwgaten wat groot. Maar zonder mouwen is het ook weer zo koud. Dus, aan de slag maar weer.
Sooooo, it looks nice, doesn't it? All week has been unexpectably busy, no knitting was done at all. I totally knitted the prescribed pattern, but the sleeve-opening is looking a little bit to big in my opinion. Without sleeves is to cold for my little girl. So.... back to work.

2 opmerkingen:

Channah zei

Ik huil want ik zal het geduld om zo'n gaaf project af te maken nooit op kunnen brengen.

Zo lief! Mijn ini-minie nichtje van 2 kwam laatst aan in zo'n heeeeel klein bolerootje met heeeele schattige laarsjes en een gehaakt mutsje!

Kids in hippe gebreide kleding zijn tof!

MoniqueB. zei

Thanx, Channah. Ik heb ook niet zo veel geduld, en ik ben zelf heel groot (188cm). Waarom denk je dat ik voor mijn dochter brei? Gauw klaar!
Mijn kindje komt nu een beetje in een fase dat ze niet alles meer aan wil. ZO heb ik laatst een andere bolero gemaakt, en die wilde ze wel passen, maar niet aan????
Gehaakte mutsje wordt nog aan gewerkt, is bijna af (opdracht januari, angsoka)...
Gewoon een keer beginnen, zou ik zeggen. En anders brei je van lang gras een knabbelbol voor je huisdiertjes ;-)